25 Mayıs 2008 Pazar

Blogum Eşit Değildir Futbol

Blogumu açmadan önce benim gibi futbolu delicesine seven, onla nefes aldığını düşünen her insan gibi aceto abimizin o dillere destan blogunu okuyarak geçiriyodum. Gerçi blogumu açtıktan sonra bu alışkanlığımdan bişi kaybetmedim ama kendi blogumda olmazsa olmaz olan futbolun yanı sıra tasarım, bilgisayar, sanat ve hayata dair düşüncelerimi, bilgilerimi de yazmaya kararlıydım. Hatta bu nedenle olsa gerek adını designergb olarak koydum. Ama ne olduysa blogda futbol dışında pek fazla postun olmadığını farkettim. Şimdi futbol sezon arasına girmişken en azından gelecek sezona kadar futboldan öte öğrendiğim herşeyi sizlerle paylaşmak için elimden geleni yapacağıma söz veriyorum. Tabi arada bir futbolla ilgili bişiler karalama durumunda da sizin o güzelim anlayışınıza güveniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder