12 Mayıs 2008 Pazartesi

Sözümün Arkasındayım

Bundan bi kaç post önce yazmıştım "söz olsun bir daha yönetim istifa diye bağırmıyacağım" diye. Ligin son maçında kendimi test etme şansına sahip oldum. Ve baktım ki söz verilince tutulabiliyomuş. Tamam benim içimde de inanılmaz derece bir öfke ve nefret mevcut. Ama stada özelliklede kapalıya bakınca, yaptıklarını görünce tarafsız kalmanın ne kadar önemli oldugunu gördüm. Alttarfa ve kapalının sol ve sağ yanları ( zannımca karagümrük çetesi oluyor) istifa diye tükürüklerini saçarken ortalığa, kutu diye tabir edilen (çarşı'nın has delikanlılarının yeri!) yer de onlara karşı küfrederek karşılık veriyordu. Nası berbat bi durum olduğunu artık varın siz düşünün. Alen cezası bitmiş olmasına rağmen (ki ben en azından öyle biliyorum) ortalıkta yoktu. Aşağıda Hüseyin halinden memnun bir şekilde ne yapim modunda takılıodu. Kendi ipini çekmek böyle bişi olsa gerek. Hepsine çok teşşekürler. Ağız tadıyla evimizde bize bi maç izletmedikleri ve anlamlı ve bi o kadarda duygusal anımızda kendimize getirdikleri için. Artık onlara söylicek bi lafım da yok ya neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder