11 Eylül 2008 Perşembe

OnİkiPunto

Shaktar maçı sonrası kapalıdan ebedi dostum erdemle yine 112 ile eve dönüş yolunda laflıyoduk. Otobüs yolculuğu boyunca hemen hemen her konu da fikir alışverişinde bulunmak artık klasikleşmiş bi hal aldı ki ben bu durumdan son derece memnunum. Neyse lafı fazla uzatmadan dostumun yolda önerdiği bir siteden bahsetmek istiyorum. Sitenin adı onikipunto diğer bir deyişle büyütülmemesi gereken yazılar. İçeriği ise sizin bizim gibi sıradan insanların hayatın her alanında her konusunda yazdığı denemeler, şiirler, makaleler vs. İlk söylendiğinde benim gibi kendi çöplüğünde bişiler karalayanlar için pek bir şey ifade etmicekse de yine de girip bi göz atmanızı tavsiye ederim. En azından ortak bir payda içerisinde bişiler yapmak, fikir ve yorum alışverişinde bulunmak için iyi bir başlangıç noktası. Site şuan deneme aşamasında. Ama eminim yakın zamanda tam olarak rayına oturup amacına hizmet etmeye başlıyacaktır. Ne de olsa siyasi veya sosyal olsun hepimizin söyleyeceği, yazacağı bişiler muhakkak vardır. Ben üyeliğimi gerçekleştirdim ve dilimin döndüğü elimin vardığı konularda onikipunto içerisinde paylaşmayı düşünüyorum.

1 yorum:

  1. OnİkiPunto, edebi, felsefi, sanatsal ve bilimsel metinlerin yanı sıra güncel olay ve durumlara, her türlü tanıtımlara ilişkin metinlerin de yer aldığı, aynı zamanda kullanıcıların yayımlanan metinlere yorum yapabilecekleri bir yazı atölyesidir.

    Temel amacı fikir ve yazı paylaşım platformu oluşturmak olan ve üyelik esasına göre yazı kabul eden Onikipunto, üye kabulünde din, ırk ve köken ayırt etmeksizin özgürlük, eşitlik, demokrasi ve cumhuriyet kavramlarını benimsemiş olan herkese açıktır.

    Saygılarımızla...

    YanıtlaSil