1 Ekim 2008 Çarşamba

IPhone'lu Günler

Teknoloji fakiri ülkemizde (ki bu olanaklarla ilgili değil tamamen düşünce sistemini bağlıyo) bi IPhone çılgınlığı almış başını yürüyo. Aldığım duyumlara ve televizyon görüntülerine bakılırsa herzamanki gibi bu durumunda tadını kaçırdığımız belli. Hani diyebilirsiniz ki ulan böyle atıp tutuyonda sen onlardan farklımısın? Tabi ki değilim. Sonuçta bu toplumun bi ferdiyim ve bu toplumda gördüğüm, yaşadığım bildiğim şeyler üzerinden hayatıma yön veriyorum. Neyse fazla uzatmiyim. Sonuçta bu mereti bende aldım. İlk gün olmasa da ikinci gününde. Fırsatım veya şansım olsa daha önce sahip olurdum ona. Getirtirdim gavur ellerden atardım havasını. Çünki bu mereti aynı facebook benzeri ne bir televizyon haberinden ne de birinden duyarak haberdar oldum. Kimse bilmezken millet bi yandan cep telefonu bi yandan mp3 playerlarıyla ugraşırken sabırla bekledim.
Teknolojiyle ilgili olarakta deli bir Apple ve Google savunucusuyum. Adamlar birşey çıkardımı da kesin çevrede ilk önce benim haberim olur. Adamları seviyorum. Hem onları hem teknolojilerinin hem yeniliklerini hemde tasarımlarını. Sözün özü hayırlı olsun isterim bu olayın. En azından aldığımdan beri kurcalaya kurcalaya bi hallere soktuğum bu aletle ilgili olarak blogumda linkler verip ele güne yardımcı olmaya çalışıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder