9 Ağustos 2009 Pazar

Kahveci Sorunsalı

Korkmaz'ın hissettiklerini ben de düşündüm, özellikle Süper Kupa finalinde. Cuma akşamı ise, içinde Nihat'ın olduğu pozisyonlarda, Kahveci'nin biraz bencilce davrandığını gözlemledim. Sanırım Korkmaz'ın bahsettiği de bu durum... keza Süper Kupa finalinde de Nihat 1-2 pozisyonda olmadık yerlerden şut çekmişti herkesin pas vermesini beklediği halde...

7-8 yıl sonra Nihat'ın tekrar buralarda olması, kendisini etkiliyor haliyle. Beşiktaş'tan ''gelecek vaad eden genç topçu'' olarak ayrıldı, özellikle Real Sociedad dönemi çok parlaktı, milli takımda da başarılı maçlar çıkardı ve bence -kendisi için- daha da önemli olan, milli takımda kaptanlık mertebesine yükseldi.

Şu an ki mevcut duruma baktığımda Nihat, kendisini biraz farklı ve ayrıcalıklı görüyor olabilir. Bu takımın içinden yetişti, yurt dışı macerası çoğunluklu başarılı geçti, yaşı artık 30 oldu, tecrübelendi, kariyeriyle bir şeyleri artık ispatladığını düşünüyor ve kendisine de ona göre davranılmasını bekliyor olabilir.

Ve kanımca en önemlisi husus, Nihat'ın takımda ağabey modeline soyunması... yukarıdaki nedenlerden ötürü ''bu takımın saha içi ve dışı lideri benim'' hissine kapılması oldukça yüksek bir ihtimal... dolayısıyla Korkmaz'ın aşağıda taşımış olduğu endişe ve benim düşüncelerimin çıkış noktası da Nihat'ın bu liderlik hissiyatı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder