8 Ağustos 2009 Cumartesi

Tek Derdim....

Mesaiye kaldım. Üstüne üstlük maç bide benim için gidişide gelişi de eziyet olan cehennemin dünyaya yansıması olarak gördüğüm rezil staddaydı. Maçı ne televizyondan izleyebildim ne de staddan. Özetine bakabildim sadece ki yorumları bile okumaya fırsatım olmadı. Gördüğüm tek bişi var aslında o da Nihat'ın benmerkezci oyun anlayışı. Bunu söylerken biraz da Süper Kupa final maçının etkisi var. Tek eksik gördüğüm nokta bu. Yoksa Beşiktaş'ım geçmiş sezonlara göre daha da bir güzel gözüküyor gözüme. Derdim kupalar olmadığı için takımın sağında da solunda da o gencecik çocukları gördükçe daha da bir mutlu oluyorum. Varsın almasın kupaları varsın 3-5-11 inci olsun takımım ama kendini diğerleri gibi antipatik yapmasın kimseye. Tek derdim budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder