27 Ekim 2008 Pazartesi

Coming Soon


Şu bizim yasakçı zihniyetin yemiş olduğu boktan sonra bu hafta sonu oturdum kendi site çalışmalarıma başladım. Çok uzun zamandır aklımda olan gerçekleştirmek istediğim bir projeydi. Çok kapsamlı veya çok güncellemeli bişi olmicak ilk zamanlarda ama en azından benim adımı taşıyan ve bu aptalların en ufak saldırısında rahatça kendi kanatları altıma alabileceğim birşey olucak. Tamamen bana ait ve tamamen beni anlatır. Diğer şeyler için blogumu ayakta tutmaya devam edicem. Futbolla ilgili Beşiktaşımla ilgili sanatın tüm kolları ile ilgili olan yazılarımı ve yazıları paylaşmaya devam edicem. Kendi sitem sadece bana özel olan şeylerin yeralacağı bir yer olucak anlicanız.
Şimdilik adres veremiyorum. Çünki adını ne koymalıyım karar veremedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder