5 Kasım 2009 Perşembe

Ben Buna AŞK Diyorum...

Hayatın içerisinde yalnız olduğumu hissettiğim anların tek ilacı Beşiktaş. Tribün de olmak, kendim gibi olmak, kayıtsız şartsız bir sevgiyi hissetmek inanılmaz aynı zamanda da anlatılmaz bir duygu benim için. İşin stresi, üst üste gelen aksilikler, yorgunluk, mutsuzluk herşey o koltukta yerimi alınca unuttuğum şeyler. Evet Beşiktaş çok kötü, berbat bir yönetim, ruhsuz oynadıklarına inandığımız adamlarla dolu belki ama yine de benim için tek sığınak. Her ne olursa olsun gücüm yettiğince yerimi kimseye kaptırmayacağım, ister renkli takım tutsun isterse benim gibi siyah-beyaz'a aşık olsun tüm dostlarımla paylaşmaya devam edeceğim yer Beşiktaş.
Bugünler veya gelecek çok karanlık olabilir ama günler ne kadar kararırsa kararsın ben her zaman ki gibi Beşiktaş için orda olmaya devam edicem. Kimin ne söylediği, kimin ne yazdığı veya düşündüğü umrumda olmadan Beşiktaş'ı sevmeyi, yeri gelince avazım çıktıkça bağırmayı, yeri gelince ıslıklamayı veya sövüp savmayı eksik etmicem.
Ben buna AŞK diyorum başkası ne der bilmiyorum ama her AŞK'ın için de olacak ve olması gerekenler bunlardır benim için. Bir AŞK'ın içinde zaten olmazsa kötü günler onun Gerçek AŞK olduğuna inandıramazsınız zaten beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder