23 Haziran 2008 Pazartesi

Bitmiyooo...

Uzun zamandır bloga giriş yapmıyodum. Nedeni de çok insani çok hayati. Malum piyasalar kötü ve 2 aydır maaş alamaz durumdayız bizde. Bunun üstüne de akla hayale gelmicek bir ton sorun. Anlicanız moral bozukluğuyla değil bloğa girmek makinenin yüzünü bile göresim yoktu. Hani şimdi bişiler yazıyorum ya işlerin düzeldiği düşünülmesin. Aynı terane gidip geliyoruz eve. Sadece bu böyle gitmez deyip içimi rahatlatmak için yegane alanıma bişiler karalayayım dedim.
Uzun lafın kısası Euro2008 kapımıza gelmiş futbola özlemimiz bitmiş diye düşünüp açtım televizyonu. Açtım televizyonu dedim ya bi sürü problem var en azından sevdiğim bişi izleyipte kafamı dağıtayım dedim ya bi de ne görim. Gerizekalı yayıncı kuruluş atv şifreli. Allahım bitmez mi benim çilem diye düşünürken üstüne Türkiye'nin takımı çıkmış yarı finale. Hem de akla sığmicak şekilde. Turnuva öncesi en beğendiğim en güvendiğim takımı çeyrek finalde eleyerek, son 3 maçta anlam verilemeyecek şekilde geriden gelerek.. Artık hayattan ümidimi kesicek durumdayım yani.
Hani bu yazdıklarımı okuyan vatan haini, kendini bilmez, içimizdeki irlandalı muamelesi yapabilir bana ama benden önce bu sufatları taşıyacak adamlar bu ülkenin ulusal formasını giyerken, bizim el emeği göz nurumuz vergilerimizi yerken durup düşünmezler. Daha önceki blog yazımda dediğim gibi "o ve onun gibilerin yapacakları hiç bir şeyi sahiplenmemek benim için en mantıklı hareket".
Ve ayrıca bu gaz bu abartılmış duygular, kifayetsiz laflar devam ettiği sürece bu ülkede ne açlık son bulur, ne krizler son bulur, ne de futbol gerçekten hakkettiği değeri bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder