7 Temmuz 2009 Salı

Lise Yıllarından Dip Notlar - 1


Yazan da, yöneten de aynı. Bizim İrfan.. Nam-ı diğer Zabıta İrfan.. Ne güzel günlerdi. Eline sağlık. Okudukça hala kopuyorum...


Öncelikle tüm 11-b sınıfına selamlar...

Özellikle arka gruba :)) Dahada açarsak SÜTAŞ EVREN'e, Parçala Behçet'e, aramızda olmasa bile ara sıra sarhoş varlığıyla zihinlerimize gelen AYYAŞ ŞEVKETE... Birde en arkanın bir önünde sağ tarafta oturan şahsa... oğlum sana söylüyorum neden sağa sola bakıyorsun.. şiişşttt.. sana söylüyorum GÖZLÜKLÜ EVLADIM... :)))

Neyse ben daha fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum. Sıradan bir okul günüydü... herkes biran önce dersler bitsede eve gitsek diye içinden geçiriyordu. En azından ben EV'e gitmeyi düşünüyordum... Nede olsa iyi aile çocuğuyum... evden okula okuldan eve.. :))) Neyse fazla açılmadan devam edim.

İşte sıradan bir okul günüydü... hava karanlıktı... 2 kişiydiler... aa pardon ya o başka bir hikâyeydi.. karıştırdım :))) neyse sıradaki ders ders INKILAP'tı. Öğretmen NİZAMETTİN'di.. nam-ı diğer NİZOŞ... Neyse ders başladı öğretmen listeden tek tek kaldırıp sözlü yapıyordu. Bizde sözlüye kalkmamanın verdiği rahatlıkla arkada herzaman ki 4'lü kaynatıyorduk... Ama nizoş'un gözetimlerine yakalanmamak için çoğu zaman engin'le beraber ileri uçta çift forvet görevimizi yerine getiriyorduk. ama takımın beyni olarak konuşma organizasyonunu ben başlatıyordum ofsayt'a ise hep engin yakalanıyordu :)))

Yine böyle bir ofsayt pozisyonunda engin haklı olarak hakeme yani nizoşa itirazda bulundu. Hakem bu itiraza kızdı ve engini kırmızı kartla tahtaya çağırdı. Engin de amatör bir oyuncu değil tabi ilk ten kendine gösterilen kartı ve nizoşun tahtaya kalkma çağrısını duymamazlıktan geldi. Bunun üzerine nizoş dahada belirgin bir şekilde eşgal vererek... Ne diye sağa sola bakıyorsun GÖZLÜKLÜ EVLADIM sana söylüyorum dedi :))) Etrafınaki çemberin iyice daraldığını farkeden engin.. erkekliğe leke sürdürmemek için kalkarım ne olacak elime mi yapışacak dedi ve kalktı.. ama durum hiçte iç açıcı değildi.. kalktı ve eline yapıştı.. Nizoş engini tahtaya kaldırdı ve tüm sınıfın gözü önünde HEM DERSİ DİNLEMİYORSUN HEMDE KONUŞUYORSUN iyice fırçaladı. Fırçayla yetinmeyen nizoş dahada ileri gidip engine ATATÜRKÇÜLÜK nedir diye sordu. Bu soru karşısında irkilen engin... azmettiricisi yani benimle göz göze gelip arka 4 lüyü satmakla tehdit edercesine bakıyordu. Arka dörtlünün deşifre olmasındansa bir ferdi kurban verebilirim diyen irfan yani ben :))) hemen nizoşa dönüp HOCAM KOMİNİST BU dedi... ortam biranda gerildi... Bu itirafı duyan ve Aşırı milliyetçi olan nizoş biranda hamle yaparak ayağa kalktı... bu kalkış öyle böyle değildi... dünya F1'den beri böyle START görmemişti... nizoş tek rakibim THY dercesine yaptığı çıkışla ENGİN'e bir tane patlattı... O an sanki dünya durmuştu... sınıfta bir ölüm sessizliği yaşandı. Kimse bu olayın bu şekilde sonuçlanmasını beklemiyordu. Bununla yetinmeyen nizoş ölümcül vuruşunu yapıp engin'e birde SIFIR verdi... Daha ilk şoku atlatamayan 11-b ikinci şoktan sonra kahroldu... Bu üzücü olaydan sonra tüm sınıfın İDDAA kuponları yatmıştı. Bu süpriz sonuçtan tek kârlı çıkan AZMETTİRİCİ yani ben oldum... Hem kuponum tuttu...hemde geri 4'lüyü yakalatmamış oldum. :)))

Onca zaman sonra bu itirafı neden yaptğımı sorarsanız... çok basit... ZAMAN AŞIMI... şimdi bu olay hükümsüzdür...

Bilgilerinize arz olunur :))))

Selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder