7 Temmuz 2009 Salı

Lise Yıllarından Dip Notlar - 2


Yazan da, yöneten de aynı. Bizim İrfan.. Nam-ı diğer Zabıta İrfan.. Ne güzel günlerdi. Eline sağlık. Okudukça hala kopuyorum...

Selamünaleyküm 11-B Sınıfının insanları...

Ben size pazarlama hocasını anlatmışmıydım? O zaman yaklaşın yamacıma yamacıma...
ne duruyorsun SÜTAŞ EVREN patlatsana AYRAN’ları... :))

Aranızda pazarlama hocasını hatırlamayanınız yoktur... özellikle leopar desenli giysisi olan hoca desem yeterli olur herhalde :))) Şu an herkesin zihninde bir kare oluşmuştur... Evren YUH artıkk... zihnine hakim ol.. aile var :)))

Kendisi herkes tarafından saygı duyulan ve aşırı derecede sevilen bir hocaydı... özellikle erkek öğrenciler tarafından... acaba neden:)) Bu sevgi o kadar ileriydi ki öğretmen sınıfa girdikten sonra herkes ayağa kalkıyor... bir müddet sonra oturuyordu tabi erkekler hariç :)) Erkekler sevgilerinin nişanesi olarak otuz küsür saniyelik saygı duruşuna geçiyordu :))) Tabi kızlar için aynı durum söz konusu değildi... şimdi bile amannn şu pazarlamacımı... şeytan görsün yüzünü diyenler olmuştur. Nedeni hemcinsliğin verdiği rekabet ortamı desek anlaşılmış olur herhalde :))

Sınav sezonu açılmıştı ve o günde pazarlamadan sınavımız vardı. Ama pazarlama ders ve hoca itibariyle yeni olduğu için.. Biz savunmasız öğrenciler için ciddi bir tehdit içeriyordu... Bu yüzden tüm sınıf yoğun bir şekilde kopya faaliyetlerinde başlamıştı. Bende önce tedbir sonra tevekkül diyerek... işin üzerime düşen tedbir kısmını yani, kopya hazırlama aşamasını icra ediyordum :)) Sınavda çıkması muhtemel sorular için gereken cevapları ve diğer bilgilendirici yazıları sıranın üstüne geçirdim ve yarabbim sana sığındım diyerek işin tevekkül kısmınıda yerine getirdim :)))

Neyse sınav anı geldi çattı… pazarlamacı sınıfı selamlayıp yerini aldı… erkek öğrenciler sınavın verdiği stresten dolayı saygı duruşunu birkaç saniye eksik icra ederek yerlerini aldı :)) Herkesin kafasında hocanın soracağı sorular hakkında düşünceler uçuşurken, ben gayet sakindim… hatta saygı duruşunu bile eksiksiz yapmıştım :))) Ama bu sakin atmosfer pazarlamacının bilinmeyen sınav taktiğini öğrenince yerini yusuf dakikalarına bıraktı… :))

Cam tarafıyla yanındaki grubu, duvar tarafıyla yanındaki grubun yer değiştirmesinden ibaret olan bu taktik bütün emeklerimizi boşa çıkarmıştı. Kalemizde gördüğümüz bu beklenmedik gol yüzünden 1-0 geriye düştüğümüz maçı çeviremedik ve ilk maçı kaybettik. Kendi sırama yazdığım kopyalara baka baka yer değiştirirken yerimize geçen arkadaşlara sadece oturduğunuz sıranın kıymetini bilin diyebilmiştim :((( ahhh ahhh gitti canım kopyalar.. yanarım yanarım hala o na yanarım :))

Pazarlama İkinci Sınav (rövanş) macerası ilerleyen günlerde yayına girecektir… Bizi izlemeye devam edin…

Behçet - Korkmaz paraları toplayın :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder