5 Ağustos 2009 Çarşamba

Mutlu Son....

Ağustos ayında yapacağımız İspanya gezisinin Mutlu Son'u olan Barcelona-Athletico Bilbao İspanya Süper Kupası Camp Nou'da oynanacak 2. maçının internet ortamından alınmış bileti...ikinci foto ise maçı izliyeceğimiz bölgeden stadın ve maçın görüntüsü...
Uzun zamandır planladığım gezinin ana nedeni olan Camp Nou'da maç izleme şerefine nail olamayacağımızı düşünerek günleri saymaya başlamıştım. Bütün herşey tamam iken maç izleyemeden buralara geri döneceğimi düşünmek baya bi canımı sıkıyodu.
Geçen hafta bahis dünyasına geri dönüş yapmak niyetiyle malum bir kaç sitede gerekli istatistiki çalışmaları yapmaya çalışırken birden Barcelona'nın ayın 16'sında Bilbao ile Süper Kupa maçı oynayacağını gördüm. Tabi hemen bizim yol arkadaşı Burak'ı telefonla taciz etmeye başladım. Dedim abi bizim yol güzergahı yalan olmuştur ayın 16'sında Bilbao'da maçtayız. Bu haberi alınca o an mesai de olan Burak abartıya kaçmadan gereken mutluluk ve coşku tepkileriyle karşılık verse de bir anda maçın tarafsız saha da olabileceğini söyledi. Bende hemen maçkolikten bir sene önceki finale baktım. Aklıma gelen ilk şey buydu açıkçası. Süper Kupa finalinin bizimki gibi tek maç değil de iki maç üzerinden oynandığını ve maçlarında evsahibi-deplasman usulü yapıldığını görünce hemen Barça sitesinden bilet kontrolü yaptım. İşin sonunda da yukarıda ki fotolarda gördüğünüz bileti ve mevkileri belirledik. Gerekli ödemeleri yaptık.
Şimdi sıra üstüme bir Beşiktaş forması geçirip maç günü Camp Nou'da yerimi almak. Bakarsınız bi fırlamalık yapıp hep hayalini kurduğumuz "Carles Puyol Türk Olsun" ile "Maç NTVSpor' da İzlenir" pankartını açmışız. Hiç belli olmaz. Bu kadar şeye cesaret ettik heralde bunu da yaparız gibime geliyor. Benden size tavsiye maç günü hangi kanalda yayınlanırsa maç oturup izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder